התקנה ומכירה,דשא סינטטי איכותי, למגזר הפרטי והציבורי

דשא סינטטי > מאמרים > התקנת דשא סינטטי לגינה ירוקה כל ימות השנה

התקנת דשא סינטטי לגינה ירוקה כל ימות השנה

התקנת דשא סינטטי על אדמה נראה לא משהו כל כך מסובך אך העניין לא כל כך פשוט, ישנם כאלו שמחליטים לבצע את העבודה בעצמם אך ההבדל בין התקנת דשא סינטטי באופן עצמאי לבין לבחור במתקין מקצועי נראה בבירור עם סיום העבודה.

התקנת דשא סינטטי – חשוב לדעת

אם אין ברשותך הניסיון בעבודות בנייה עשה לעצמך טובה ואל תנסה לחסוך בהתקנה, הדבר עלול לעלות לך בהוצאות כספיות נוספות ומאמצים רבים שירדו לטמיון. אם אתה כן חושב שיש לך את הכישרון לכך וכבר עבדת בעבודות שקשורות להתקנת דשא סינטטי תוכל לקרוא את המדריך המפורט ולדעת איך התקנת דשא סינטטי אמורה להתבצע.

ניקוי ויישור השטח

על מנת שתהנה ממשטח חלק וללא יהיו בחלל הגינה גבהות ומהמורות, יש ליישר את המשטח בטרם תניח את הדשא על מצע הכורכר. גם אם בחרת לבצע את ההתקנה באמצעות מתקין מקצועי ויש לך את האפשרות לנקות וליישר את השטח בעצמך כדי להוזיל לך את העלויות.

הנמכה של המשטח

התקנת דשא סינטטי מקצועית מביאה לכך שהדשא יגיע בדיוק לגובהה שנקבע מלכתחילה, על האדמה הולך להיות מונח מילוי כורכר בעובי של 5 סנטימטר, על מנת שהדשא לא ישב גבוהה מדי מעל גובה 0 יש להוציא שכבת אדמה בגובה 10 סנטימטר. אם תרצה את גובה הדשא נמוך יותר מגובהה 0 תצטרך להוציא יותר אדמה או ליידע את המתקין בעת קבלת הצעת המחיר.

No images found.

ריסוס המשטח – זכור לעשות זאת לפני מילוי הכורכר

בכדי שלא יגדלו עשבים קשים היכולים להפריע בעתיד למשטח הדשא יש לרסס את המשטח בחומר "ראנדאפ" הריסוס גם מצוין נגד מזיקים.

מילוי מצע הכורכר

כדי שהדשא ישב בדיוק במקום הנכון ובאופן הכי סימטרי אל תמלא את מצע הכורכר עד לגובה 0 אלה 4 סנטימטר מתחת, יש עוד להניח את היריעות השחורות ולא רצוי שיראו אותם. חשוב שתדע מהו הגובה של סיבי הדשא בטרם ההתקנה כדי להתאים את מצע הכורכר.

זווית המשטח

יש לדאוג שהמשטח ישב בזווית של מעלה אחת לכיוון החיצוני של הגינה כדי שהמים ינוקזו יותר בקלות, שלב זה בא להבטיח ששום הצפה לא תהיה בגינה שלך, אולם מצע הכורכר כבר פתר לך את הבעיה, שלב זה נועד כדי לעשות את ההתקנה באופן הכי מקצועי שניתן. (יתרון שיש למתקין דשא מקצועי)

הידוק – ג'פקה

כדי להדק את המשטח תצטרך ג'פקה, אם אין לך ג'פקה תוכל לשכור מכונה כזאת בעלות של 200 ש"ח ליום (בד"כ לא צריך יותר) את ההידוק יש לבצע כך שהולכים בשיטת החצי, קודם כל עוברים עם הג'פקה לאורכה של הגינה ואחר כך ומתחילים להצטמצם פנימה.

פריסת יריעות שחורות

זה הזמן לבודד את המשטח מפני מצע הכורכר ובגלל זה קיימים היריעות השחורות, פשוט תפרוס אותם ובעזרת מסמרים תקבע את היריע לקרקע., היריעות השחורות גם שומרות שכרני השמש לא יחדרו לקרקע ויצמיחו עשבים.

הנחת הדשא

בשלב זה מניחים את הדשא וחותכים את הפינות המיותרות, בדיוק רב!, גם בשלב זה צריך לבצע מסמור של הדשא לפני הקרקע, במקרה שיש יריעות שנפגשות האחת אם השנייה יש להרים 15 סנטימטר מכל צד ולמרוח שכבה של דבק המותאם להתקנת דשא סינטטי. שים לב! לא למרוח שכבה עבה של דבק. שים לב שאתה קודם מדביק את היריעות האחת לשנייה ורק אז ממסמר אותם.

הברשה – צעד אחד אחרון

באמצעות מברשת מיוחדת המותאמת להתקנות נותר להבריש ולפתוח את סיבי הדשא, סירוק דשא מעמיד את הסיבים ובאותו זמן מנקה את הדשא מביבים ראשונים בהתקנה.

 

זכור: התקנת דשא סינטטי היא עבודה קשה ופרויקט שמצריך יותר מאיש אחד, דאג שיהיה איתך אדם נוסף כדי להוריד ממך את המעמסה.

תודה רבה על ההקשבה, נשמח לענות לך בכל שאלה!!!

 

 לפרטים וקבלת הצעת מחיר עבור התקנת דשא סינטטי לחץ כאן


Google+