התקנה ומכירה,דשא סינטטי איכותי, למגזר הפרטי והציבורי

דשא סינטטי > מאמרים > דשא סינטטי מראה יוקרתי

דשא סינטטי מראה יוקרתי

המוצר המפתיע של השנים האחרונות בתחום עיצוב הגינה הוא דשא סינטטי. תוכלו לראות בעצמכם שדשא סינטטי מותקן כיום במקומות רבים, בכל פעם כשאתם יוצאים מהארץ ונכנסים אליה חזרה אתם מעיפים מבט על משטח הדשא שנושא בתוכו את הפרסומת לתנובה. נחשו באיזה דשא מדובר? ניחשתם נכון.

כשדשא סינטטי חוסך לנו במים, בזמן, כשהוא מרחיק מאיתנו מזיקים וכך גם מחלות רבות זו בדיוק הסיבה לכך שמעדיפים אותו על פני דשא רגיל. הדבר היחידי שגורם לחלק להתלבט בין להתקין דשא סינטטי לבין דשא טבעי הוא כמובן המחיר, התלבטות זאת נגרמת עקב חוסר ידע ותכנון תקציב נכון לעתיד.

מה שמיקר את הדשא הסינטטי מהדשא הרגיל הוא כמובן ההתקנה, אך אל תשכחו שגם דשא רגיל דורש התקנה וצריך לקחת זאת בחשבון, בדרך כלל ההתלבטות היא בקרב בעלי גינות שכבר מותקן אצלם דשא רגיל ועכשיו רוצים להחליף לדשא מלאכותי ומעוניינים לקבל פרטים על מחיר הדשא וההתקנה, אך רובם המוחלט משכיל להבין שהרבה יותר משתלם להם להוציא את הכסף היום ולקבל אותו בחזרה כל חודש למשך כל התקופה שבה הדשא סינטטי יכול לשרוד. חיסכון במים, דישון, זמן, התעסקות, חשמל ממטרות, גיזום, מכונות גיזום  הנוטות להתקלקל, בחישוב כללי הם מחליטים לרהט את הגינה שלהם בדשא סינטטי.

דשא סינטטי וריהוט הגינה

דשא סינטטי נחשב לרהיט, לא יותר ולא פחות. להבדיל מדשא רגיל שגם נחשב כרהיט, בדשא סינטטי לא נוצרים בו קרחות ואתם לא צריכים לדאוג מתקופת הקיץ ומכל יום חורפי המלווה בקרה. רהיט זה ישמש אתכם לתקופת זמן ממושכת ויהיה ירוק למשך כל השנה. רצוי שתבחרו דשא סינטטי איכותי שתהנו ממנו ותפיקו את מירב התמורה לכספכם. דשא סינטטי לפינות ישיבה נחשב לעיצוב מודרני ביותר, בדירות יוקרה רבות מותקן מרבד דשא בפינות הישיבה, בגג, במרפסת ואם אפשר אז למה לא בלובי?

 רואים האח הגדול ?

אהבת את הגינה שלהם נכון? גם שם הוחלט להתקין דשא סינטטי וגם אתם יכולים להחליט כך, הגינה של בית האח הגדול משולבת מדשא סינטטי בשילוב דק ואם החלטתם להתקין דשא סינטטי כדאי לעשות זאת במקום שצבר ניסיון גם בהתקנת דשא סינטטי וגם בהתקנת דקים לגינה.

הזמן היום דשא סינטטי.

 

 

 

 


Google+